Alla inlägg under juli 2014

Av Emilie Larsson - 5 juli 2014 17:34

Då var det lördag och killen kommer vara borta på power meet hela kvällen och natten idag med....känns så jävla tråkigt men spelar ingen roll hur jag känner mig.

Gillar inte att sova ensam och ingen som håler om mig :/


Tänker heller inte skriva här hur jag känner mig för lärt mig att det är bättre hålla dem inne för då kan ingen bli arg eller besviken på mig att jag är som jag är.


Villheller inte gå ut i onödan.....när man fått höra att alla i stan hatar mig är det de endajag tänker på.......kan inte ens kolla någon i ögonen utan att man tänker är det den och den människan som hatar mig.

känns som alla tittar snett på mig :/


känner bara att jag vill bo nånstans där ingen känner eller kan hitta mig......så behöver ingen störa sig på att jag existerar.

Känner mig bara så ensam hela tiden :/

Funderar på att skaffa sig en hund som antagligen vill vara nära mig

Ovido - Quiz & Flashcards