Alla inlägg under augusti 2013

Av Emilie Larsson - 27 augusti 2013 22:31

Det blir ingen tingsrätt ang mikaela, vi kom överens genom våra advokater/jurister.

okej bra tänkte jag, meninge var att jag ska åka till växjö vid varje umgänge lämna och hämt a mikaela.

men enligt familjerätten blir det för mycket för mig ang lukas, så ska åka till växjö vartannat umgänge och vartannat ska han vara här.


han var här i 3 veckor ungefär, men nu har han åkt hem. då skulle vi hitta på en massa ihop pga barnens skull.

när vi ska mötas i växjö tänkte jag han kunde stanna längre vi kunde gå och fika så han får mer tid med lukas.

men det verkar han inte vilja.


och nu så fortsätter alla trakasserande mejl och jag vet inte vad jag ska göra längre.

Jag orkar som sagt inte mer längre, på gränsen man bara vill ta en snara och hänga sig för då vet man att man slipper all skit ha kommer med.


Nu behöver mikaela tex ytterkläder, höstjacka, vinteroverall och vinterskor. enligt han så har ha ingen plikt att handla sådan för det ska var inom underhållet.

Detta är en person som absolut inte ska ha nån vårdnad när han inte hjälper till med saker sitt barn behöver.

men är bra när vi ska till tingsrätten nästa gång!



Ovido - Quiz & Flashcards