Direktlänk till inlägg 9 maj 2014

Nervös och orolig inför framtiden

Av Emilie Larsson - 9 maj 2014 04:51

Varför kan inte saker bara hända som jag vill nångång?

Finns saker jag vill ska hända som aldrig kommer hända i mitt liv, att få en viss typ av uppmärksamhet eller att bara känna att man finns till.

Jag är så rädd att jag kommer förstöra allt som jag alltid gör. jag kan aldrig göra nåt rätt, allt jag gör blir fel och allt jag säger blir fel, så hur kan jag inte undvika att förstöra allt?

Jag är ingen bra människa det vet jag, och inget jag behöver höra från någon heller.


Sedan är det snart dags för tinget, och jag hoppas inte dem går in för mitt ex sida även att vi körde över han sist.

men jag är rädd han kan få boendet och då kommer det kännas som någon försöker mörda mig och ge mig en långsam plågsam död. varför kan han inte bara släppa allt, han bryr sig inte om barnen speciellt mycket.

och barnen är mitt liv, jag är rädd för hur jag kommer må om jag förlorar boendet :/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilie Larsson - 19 september 2014 22:46

Sitter här i mina egna tankar och jag mår så betydligt sämre just nu än vad jag nånsin gjort innan. Ja jag har sagt att jag vill folk lämnar mig ifred för jag orkar inte med alla mothugg och höra allt skit som folk inte gillar jag gör.   Ja det ä...

Av Emilie Larsson - 5 juli 2014 17:34

Då var det lördag och killen kommer vara borta på power meet hela kvällen och natten idag med....känns så jävla tråkigt men spelar ingen roll hur jag känner mig. Gillar inte att sova ensam och ingen som håler om mig :/   Tänker heller inte skri...

Av Emilie Larsson - 15 juni 2014 20:52

Är så grymt ledsen ikväll, blir så när jag glömmer min medicin. Jag bara undrar kommer jag nånsin må bra igen....jag undrar. Jag vill inte leva på medicin för att jag ska må okej, och det är så himla ansträngande att le när nån pratar med mig och s...

Av Emilie Larsson - 10 juni 2014 20:09

Vill bara skriva hur jag känner det, måste få ut det och folk har väl blivit trötta på mig så bättre jag tar det här så jag får ut allt. Vart så jävla ledsen för en stund sedan......vet inte vad mitt liv är till för helt jävla meningslöst. Tar ha...

Av Emilie Larsson - 2 juni 2014 11:56

Förra veckan var allt annat än bra, jag var på botten hela tiden. Fick ett utbrott för ingenting, och jag vet det inte var bra.......men om det kunde finns nån där som kunde kramat om en och sagt att jag måste lugna mig lite hade jag mått så betydl...

Ovido - Quiz & Flashcards