Direktlänk till inlägg 2 juni 2014

förstår mig inte på folk alls!

Av Emilie Larsson - 2 juni 2014 11:56

Förra veckan var allt annat än bra, jag var på botten hela tiden.

Fick ett utbrott för ingenting, och jag vet det inte var bra.......men om det kunde finns nån där som kunde kramat om en och sagt att jag måste lugna mig lite hade jag mått så betydligt bättre.

Sedan att man blir påhoppad av nån via meddelanden på fb, hur dåligt självförtroende man har och hur dålig människa man är.

ja skulle man må bättre av att höra sådant......just nu känner jag mig bara mer värdelös , duger inte åt nånting......jag är helt enkelt en börda. För tydligen är det ingen i min partners närhet som gillar mig bara för jag råkkar må dåligt just nu :/

Men om folk tycker jag är en dålig människa för att jag mår dåligt, så behöver dem inte ens gilla mig sedan när jag mår bättre.

Vill inte ha människor i min närhet som får mig att må sämre än vad jag redan gör......hur är det då möjligt för mig att ens må bättre.

Tydligen duger jag inte åt min kille heller enligt en, för tydligen är jag bara så självisk och tänker bara på mig själv.......och förtjänar inte honom. 

kanske är så oälskad och patetisk som människan tydligen tycker jag är.

ja det kanske stämmer vad vet jag? 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilie Larsson - 19 september 2014 22:46

Sitter här i mina egna tankar och jag mår så betydligt sämre just nu än vad jag nånsin gjort innan. Ja jag har sagt att jag vill folk lämnar mig ifred för jag orkar inte med alla mothugg och höra allt skit som folk inte gillar jag gör.   Ja det ä...

Av Emilie Larsson - 5 juli 2014 17:34

Då var det lördag och killen kommer vara borta på power meet hela kvällen och natten idag med....känns så jävla tråkigt men spelar ingen roll hur jag känner mig. Gillar inte att sova ensam och ingen som håler om mig :/   Tänker heller inte skri...

Av Emilie Larsson - 15 juni 2014 20:52

Är så grymt ledsen ikväll, blir så när jag glömmer min medicin. Jag bara undrar kommer jag nånsin må bra igen....jag undrar. Jag vill inte leva på medicin för att jag ska må okej, och det är så himla ansträngande att le när nån pratar med mig och s...

Av Emilie Larsson - 10 juni 2014 20:09

Vill bara skriva hur jag känner det, måste få ut det och folk har väl blivit trötta på mig så bättre jag tar det här så jag får ut allt. Vart så jävla ledsen för en stund sedan......vet inte vad mitt liv är till för helt jävla meningslöst. Tar ha...

Av Emilie Larsson - 29 maj 2014 07:18

Varför är jag så dum och litar på folk när dem bara ljuger och ljuger och ljuger, en sak jag fick reda nu på morgonen där brast det jag har ingen tillit till mänskligheten. Jag skulle lika gärna kunna bo ute i skogen själv och dö i ensamheten där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards