Alla inlägg under juni 2014

Av Emilie Larsson - 15 juni 2014 20:52

Är så grymt ledsen ikväll, blir så när jag glömmer min medicin. Jag bara undrar kommer jag nånsin må bra igen....jag undrar.

Jag vill inte leva på medicin för att jag ska må okej, och det är så himla ansträngande att le när nån pratar med mig och skrattar när jag inte har nån lust att le alls.

och jag skapar onödiga tjaffs här hemma när jag inte mår bra, så hädanefter ska jag gå och stänga in mig i ett rum ensam.


ibland tänker man nu ska man sova, får man tänka att man aldrig vaknar igen. eller så funderar man på om en obotlig cancer kan vara en väg ut.

jag vet jag inte ska tänka så men tyvärr det, gör jag när jag mår dåligt i alla fall.


just nu hatar jag mitt liv och mig själv. Innan så kunde jag leva med mig mig själv......nu vill jag inte ens se mitt fula tryne i spegeln.

allt som mina ex kallat mighar kommit tillbaka och därför jag kallar mig själv för det....för har kommit till insikt att det kanske är så jag är?


har märkt att fler och fler hatar mig för allt jag säger och gör. Nej tyvärr jag är ingen människa som nånsin kan göra rätt hur mycket jag än försöker.

klandrar inte dem som hatar mig när jag hatar mig själv precis lika mycket!



Av Emilie Larsson - 10 juni 2014 20:09

Vill bara skriva hur jag känner det, måste få ut det och folk har väl blivit trötta på mig så bättre jag tar det här så jag får ut allt.

Vart så jävla ledsen för en stund sedan......vet inte vad mitt liv är till för helt jävla meningslöst.

Tar hand om barnen och hushållet nåt annat händer inte i mitt tråkiga liv.

ja och nu ska väl folk säga det blir vad du gör det till och det är bara en massa jävla skitsnack. 


mitt liv är bara skit, händer bara skit...........allt är skit.

fast i min jävla kropp är som ett fängelse, mitt straff var att jag skulle bli född i denna värdelösa värld.

jag hoppas mitt liv tar slut fort så jag får skiten överstökad!!

Av Emilie Larsson - 2 juni 2014 11:56

Förra veckan var allt annat än bra, jag var på botten hela tiden.

Fick ett utbrott för ingenting, och jag vet det inte var bra.......men om det kunde finns nån där som kunde kramat om en och sagt att jag måste lugna mig lite hade jag mått så betydligt bättre.

Sedan att man blir påhoppad av nån via meddelanden på fb, hur dåligt självförtroende man har och hur dålig människa man är.

ja skulle man må bättre av att höra sådant......just nu känner jag mig bara mer värdelös , duger inte åt nånting......jag är helt enkelt en börda. För tydligen är det ingen i min partners närhet som gillar mig bara för jag råkkar må dåligt just nu :/

Men om folk tycker jag är en dålig människa för att jag mår dåligt, så behöver dem inte ens gilla mig sedan när jag mår bättre.

Vill inte ha människor i min närhet som får mig att må sämre än vad jag redan gör......hur är det då möjligt för mig att ens må bättre.

Tydligen duger jag inte åt min kille heller enligt en, för tydligen är jag bara så självisk och tänker bara på mig själv.......och förtjänar inte honom. 

kanske är så oälskad och patetisk som människan tydligen tycker jag är.

ja det kanske stämmer vad vet jag? 


Ovido - Quiz & Flashcards