Alla inlägg under april 2013

Av Emilie Larsson - 15 april 2013 16:28

Nu har man fått hem rapporten av polisanmälan man var tvungen göra mot mikaelas pappa......inget jag glädjs av men känner det var ett måste. Vill inte bli en som det skvallras om jag vanvårdar mina barn......

Han var inte tvungen anmäla mig till socialen om falskheter........


läste hela anmälan och fick en känsla av oro och nervositet......vet nästan vad som väntar......massa trakasserande sms :/

Hade mer än gärna dragit den tillbaka men rädd att samma människor ska börja igen om inte ännu värre.

Vi hade precis lagt allt gnäll bakom oss, han skulle vara här en månad men sedan fick han inte sitt banklån uppskjutet så nu kan han inte.

Och så fort han inte kunde kom det en massa gnäll igen......när ska detta sluta och när ska han börja sammarbeta utan massa tjaffs för mikaelas bästa?


Men tydligen bara jag som gör fel hela tiden och rätt ut sagt trött på att höra det :/

Flyttade för jag skulle må bra igen vilket jag inte gjorde det, flyttade dit från första början för vi skulle ha barn och trodde han skulle växa till sig om han skulle bli pappa. Men vissa människor kan inte förändras och det tycker jag är tråkigt.


Fått höra att jag bara är en människa som anmäler folk utan grunder. Men antar misshandel, stöld och förtal har blivit lagligt :/

Ovido - Quiz & Flashcards