Alla inlägg under oktober 2011

Av Emilie Larsson - 18 oktober 2011 00:25

varför ska allt bara bli jobbigare och jobbigare? trodde saker ska bli lättare allt eftersom.....


Får ont i magen nu flera ggr i veckan, väntar på operation nu men det verkar som det tar evigheter dit.

Ringa min läkare se om man kan få nån slags sjukskrivning fram till operationen för jag har knappt ork gå och jobba de dagarna jag ska jobba.

Alla dem som har elr har haft gallsten vet nog hur jobbigt det är.

Är bara så less på människor som hackar på mig att så illa kan det inte vara när dem själva aldrig har varit med om vilket helvete det är!!


Vill bara bli frisk och kunna leva som vanligt, inte spendera flera dagar i veckan i soffan!!

Om det är nån som vill ha detta ist för mig så komsi ska jag föra över det till den- jovisst som om att man kunde göra så.


Är så trött på att vara ensam hela tiden så det suger. men är samtidigt trött på människor oxå. Mjo konstigt.

Blir bara så irriterad på människor som ser mig som sådan jag inte är.

blir väl nån film nu sedan sova!


Hoppas alla har det bättre där ute än vad jag har :)

Ovido - Quiz & Flashcards