Alla inlägg under februari 2012

Av Emilie Larsson - 14 februari 2012 16:21

alla hjärtans dag, kul? elr inte?   

Är ensam som vanligt så ska inte hitta på nåt speciellt, men jag hoppas alla får en rolig och mysig alla hjärtansdag.

Inte så kul när man själv kommer ihåg den bara lagar mat och sen kanske köper en present och den man är ihop med då kommer ihåg den och rusar till stan för att köpa nåt, inte precis min ide om en alla hjärtans dag.


bebisen håller på rör sig mer och mer......man kan känna hur det bubblar till i magen :)

Roligt ha en liten där i magen men fortfarande nervös för förlossningen. alla säger det kommer gå bra men jisses jag har varit med om en innan så jag vet hur det kommer att bli.

Och blir det som förra gången kan de lika gärna sätta en kula i pannbenet på mig :P


Vore dock kul om nån fråga hur det är med magen då och då........verkar som det inte är nåt att bry sig om tydligen.

Känns bara som det kommer bli samma skit som sist, har ork för sånt längre då drar jag direkt.

Bara hoppas ma blir mer uppskattad denna gången........man har inte blivit det innan känns det som.

Man måste göra allt rätt på punkt och pricka.

Jag är bara människa va fan ska jag göra då??

jag måste väl få kunna göra misstag som alla andra elr?

Efter mamma ledigheten ska jag plugga ett år göra allt jag kan för att få ett jobb så jag kan få ner min dotter till skåne. Blir fan inga fler barn innan det händer alla fall.


Bara hoppas att man börjar bli piggare snart......sova runt 14 timmar per dygn funkar inte i längden. Har ju ingen lust till nånting alls. Men piggheten kommer nog snart inom kort.


Till dess så ha en mysig dag alla ;)



Ovido - Quiz & Flashcards