Alla inlägg under april 2012

Av Emilie Larsson - 23 april 2012 03:37

okej nu börjar rädslan,oron och nervositeten komma igång jag är nu i vecka 31+2 och med tanke på förra förlossningen så kanske inte konstigt man är livrädd. Att folk säger det ska gå bra, kanske det gör men dem har antagligen haft bra förlossningar. Jag fick dock inte dem bedövningar jag skulle behöva trots att jag skrek om att jag hade ont :/


Ska inte föda på samma sjukhus så kanske blir annorlunda och detta sjukhus kanske är bättre än västerviks. bebisen sparkar hela tiden så kan inte sova pga det och oron finns där hela tiden nu så kan inte sova bra heller pga det.


Men ska försöka ta och sova nu så man inte sover bort hela dagen......sedan blir det väl lägga sig när bebisen lägger sig elr nåt.......om man ens ska orka upp, men klart längtar jag tills han har kommit ut. Hmm jag sa HAN, ja känns som det och återstår bara se om jag har rätt elr inte :D


Ha en bra natt alla, på återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards