Alla inlägg under mars 2012

Av Emilie Larsson - 15 mars 2012 23:43

Sitter här denna fredags kväll och väntar på att komedi serierna ska börja på 6an, då jag ingen lust har att sova.

Den lilla sparkar i vanlig ordning men det är bra då vet man den lever ;), men lite irriterande när den sparkar mot blåsan!


Sedan att man försökt prata med killen både via fb och sms men att han inte svarar??

har inte ens kontaktat mig på snart en vecka.......då kan man börja undra??

Trodde att om man älskade nån så ville man ha kontakt med den flera gånger i veckan men tydligen inte, elr är det jag som är nojjig??

blir väl samma skit som innan.


Blir bara så trött på allt ibland och har bara lust gräva ner mig någonstans, gömma mig från om världen.

all denna frånvaron får mitt inre bara att skapa förvirrande känslor......känslor jag helst behåller för mig själv.

Känns som kärleken stannar mer och mer mot detta.

Ska kärlek byggas på gnäll,besvikelse, och nedlåtande?

i så fall har jag hittat den rätta.......jag ger snart upp allting.......snart......

Ovido - Quiz & Flashcards