Direktlänk till inlägg 12 maj 2014

Tingsrätten

Av Emilie Larsson - 12 maj 2014 21:57

Idag var det dags för tingsrätten och tänkte berättade lite ingående om den när jag har det färskt i minnet, har dock inte så lång varigt minne.

Först innan det började fick man mejl av min jurist där, H advokat hade mejlet om att dem yrkar på växelvis boende i andra hand med tanke på att det var lite löst att kunna yrka på ett boende just nu ;)

Då skrev jag tillbaka javisst men då ska det också ske i linköping.

Och att vi går också med på det om de lägger ner boende frågan vilket de gjorde.

så att sitta säga man är orolig och sedan gå med på att lägga ner boende frågan hehe nej det låter inte logiskt :P


sedan började tinget, jag var där och så var medlingsmannen vi hade som satt bredvid mig.

H advokat läste upp hans yrkande och min jurist läste upp att jag bestrider allt förutom växelvis boende.

sedan att han skulle ha vårdnad om lukas också, eh? nej skulle inte tro det inte förrän han skärper sig slägger sin aggression och koncentrerar sig på barn och anstränger sig lite ang med lukas.


sedan läste medlingsmannen upp där både H och jag har skrivit på att vi ska ha trevlig och mjuk ton till varandra, det var då han också läste upp en sak som H hade skrivit till mig som inte alls var trevlig och ordföranden frågade H om han tycker att man ska fråga så.......svar från honom ja då händer ett mirakel fortare :)

var mycket tvekande från hans sida :P


sen var det en massa lögner, bla att när han pratade med dagis att dem frågat honom vart mikaela är? haha hade dem undrat det hade dem för fan ringt upp mig och menar det varje gång mikaela varit borta från dagis så har jag alltid......alltid ringt till dem.

Ordföranden vände sig till mig och frågade och fick säga som det var att han ljög om det, och det kan dem lätt kolla upp. 

så dem tog tillbaka yrkanden om lukas vårdnad och om barnens boende, vilket jag är över lycklig över för alla mina barn betyder allt för mig........utan dem finns det inget liv att leva <3


jag vann igen hahahaha, äntligen kan jag börja vara lycklig utan en massa problem och saker att oroa mig för :)



 
 
Ingen bild

Lars

19 maj 2014 00:51

Sitter du o nekar gemensam vårdnad på en MUF förhandling ?
Har han vart elak slagit barnen ? Antastat dom så det finns läkare polis rapport ?
Som du nekar , eller är det bara för du vill ?

Nu vet jag inte hur gamla barnen är ?
Men ofta under förhandlingar så blir det inte boende ,
Om inte barn far illa . Tunga saker .
Så växelvis är rätt naturligt .

Sen brukar inte en domare , kolla upp fakta . Det gör man under slutna . Då är det era ombud som ska bestrida lägga fakta .

Vill bara upplysa .

Emilie Larsson

6 december 2014 23:40

vem är du eg? lägger dig i väldigt mycket tycker jag....precis som att du är nån som snokar.....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilie Larsson - 19 september 2014 22:46

Sitter här i mina egna tankar och jag mår så betydligt sämre just nu än vad jag nånsin gjort innan. Ja jag har sagt att jag vill folk lämnar mig ifred för jag orkar inte med alla mothugg och höra allt skit som folk inte gillar jag gör.   Ja det ä...

Av Emilie Larsson - 5 juli 2014 17:34

Då var det lördag och killen kommer vara borta på power meet hela kvällen och natten idag med....känns så jävla tråkigt men spelar ingen roll hur jag känner mig. Gillar inte att sova ensam och ingen som håler om mig :/   Tänker heller inte skri...

Av Emilie Larsson - 15 juni 2014 20:52

Är så grymt ledsen ikväll, blir så när jag glömmer min medicin. Jag bara undrar kommer jag nånsin må bra igen....jag undrar. Jag vill inte leva på medicin för att jag ska må okej, och det är så himla ansträngande att le när nån pratar med mig och s...

Av Emilie Larsson - 10 juni 2014 20:09

Vill bara skriva hur jag känner det, måste få ut det och folk har väl blivit trötta på mig så bättre jag tar det här så jag får ut allt. Vart så jävla ledsen för en stund sedan......vet inte vad mitt liv är till för helt jävla meningslöst. Tar ha...

Av Emilie Larsson - 2 juni 2014 11:56

Förra veckan var allt annat än bra, jag var på botten hela tiden. Fick ett utbrott för ingenting, och jag vet det inte var bra.......men om det kunde finns nån där som kunde kramat om en och sagt att jag måste lugna mig lite hade jag mått så betydl...

Ovido - Quiz & Flashcards