Direktlänk till inlägg 11 april 2014

saker blir ju bara värre och värre!

Av Emilie Larsson - 11 april 2014 08:31

Igår var ingen bra kväll alls, kunde inte somna med tanke på att jag inte kunde sluta och gråta.....tror jag somnade runt 3 och vaknade upp stup i ett hela tiden ändå.

Har fortfrande en känsla att jag inte är nåt att ha, och tankar på att det lika bra är att avsluta det finns fortfarande kvar.

Uppfattade mig som vedervärdig igår, när jag inte är nåt att ha när jag mår dåligt och ja jag kommer vara väldigt ensam nu när jag mår dåligt när ingen och då menar jag INGEN vill ha med mig och göra så va fan finns jag ens??


"saker och ting måste blir bättre" typ innan man ens vill ha med mig att göra eller ens ta på mig..........så ja bättre jag håller mig ifrån  vissa.....säger jag att jag vill vara ifred så visst då gör dem som jag säger just bara för det är en underlättning för dem.


Och att man inte får kalla vissa saker som man egentligen hatar men som man ska vara vän med, ja vissa slutar aldrig känslorna att brinna för.

Känner mig just nu bara som är nåt som får duga att leva med.........den dagen jag blir av med barnen/om jag blir av med dem den dagen är det lika bra och göra slut på allt lidande inte bara för mig utan andra som måste leva med min avskyvärda närvaro!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilie Larsson - 19 september 2014 22:46

Sitter här i mina egna tankar och jag mår så betydligt sämre just nu än vad jag nånsin gjort innan. Ja jag har sagt att jag vill folk lämnar mig ifred för jag orkar inte med alla mothugg och höra allt skit som folk inte gillar jag gör.   Ja det ä...

Av Emilie Larsson - 5 juli 2014 17:34

Då var det lördag och killen kommer vara borta på power meet hela kvällen och natten idag med....känns så jävla tråkigt men spelar ingen roll hur jag känner mig. Gillar inte att sova ensam och ingen som håler om mig :/   Tänker heller inte skri...

Av Emilie Larsson - 15 juni 2014 20:52

Är så grymt ledsen ikväll, blir så när jag glömmer min medicin. Jag bara undrar kommer jag nånsin må bra igen....jag undrar. Jag vill inte leva på medicin för att jag ska må okej, och det är så himla ansträngande att le när nån pratar med mig och s...

Av Emilie Larsson - 10 juni 2014 20:09

Vill bara skriva hur jag känner det, måste få ut det och folk har väl blivit trötta på mig så bättre jag tar det här så jag får ut allt. Vart så jävla ledsen för en stund sedan......vet inte vad mitt liv är till för helt jävla meningslöst. Tar ha...

Av Emilie Larsson - 2 juni 2014 11:56

Förra veckan var allt annat än bra, jag var på botten hela tiden. Fick ett utbrott för ingenting, och jag vet det inte var bra.......men om det kunde finns nån där som kunde kramat om en och sagt att jag måste lugna mig lite hade jag mått så betydl...

Ovido - Quiz & Flashcards