Alla inlägg under november 2013

Av Emilie Larsson - 8 november 2013 04:49

Då var man på ännu ett möte.....berättat för dem om hur trött jag är på allt och alla sms.

Ja då börjar dem ju med att berätta att en anmälan kommit in, från deras pappa. Självklart ;)


Men betryggande att veta, att några anmälningar inte kommer komma in mer då dem inte komer ta emot dem. Äntligen att de börjar fatta han inte kan hålla på så här. men kommer man in med anmälningar vecka efter vecka så blir man inte tro värdig och socialen ser hur dan jag är med barnen att han inte fattar det!


Berättade med att växjö inte alls passar för mig att åka till då jag inte kommer nånstans härifrån på helger och om vi möts i nässjö istället så kan jag faktiskt sova hos min pappa över den helgen och ha hur lätt som helst att åka fram och tillbaka!

Bara sjukt hur han håller på, han han inte kan ta vagn på x 2000 när jag nu sett vad för typ av vagn han har och är hur lätt som helst att ta vid sätena.....så där kan han dra en annan historia.


Blir bara så trött han ska hålla på att allt ska vara bäst för honom och inte för alla.....så som mig och mikaela med.

han kan ta sig vart han vill när han vill, det kan inte jag!

Nästa möte så ska vi prata om Lukas och det kommer inte han få ta del av.

Men när han inser han inte kan anmäla om mikaela längre så går han väl vidare och tar anmälningar om lukas att allt detta inte kan ta ett slut!


Bara glad jag har världens underbaraste i mitt liv så alltid finns där för mig även om han inte är nära mig hela tiden, så älskar jag han otroligt mycket ;)





Ovido - Quiz & Flashcards