Alla inlägg under maj 2012

Av Emilie Larsson - 2 maj 2012 07:32

Solen skiner och livet är en enda stor sophög.


har pratat med socialen och fått en advokat med denna gången.

Men nu vill inte dottern flytta till mig??

Hon säger att hon bara sagt så för att hon varit hos mig. Helt jävla sjukt. Va fan håller de på med övertalar henne om saker som inte finns och mutar henne med massa saker som hon vill ha.


lära ett barn pengar är allt, och ljuga är fan det lägsta som finns.

kan ju bara hoppas min dotter ser dem för vad de är en vacker dag om det inte är försent då.

själv ska jag bara sitta vänta tills jag kan dansa på deras gravar och vara lycklig.


har folk inget annat att göra än jävlas med mig?? inte konstigt jag hatar människor jag inte vill ha nåt med nån att göra längre. Känner snart bara hat!

Ovido - Quiz & Flashcards