Alla inlägg under december 2011

Av Emilie Larsson - 7 december 2011 06:09

Ja, märkte att det var ett tag sen jag skrev av mig. Med så glada och bra nyheter som jag har så borde jag ha skrivit tidigare.

För några veckor sen fick jag veta att jag är gravid, och det är som dem säger att ju mer du vill saker ska hända desto längre tid tar det. Förväntar du det inte så händer det hinnan du hinner blinka :)


Jag är ny gravid i v 12 och jag gjorde ett ultraljud på "bebisen" i västervik den 2/12-2011. Har ju en dotter sen innan och jag vet att denna gången kommer det inte bli som förra gången. Att pappan till barnet rent ut sagt skiter i att ta hand om ungen. Detta kommer bli annorlunda för denna bebisen kommer inte ha ett svin till pappa som min andra dotter har.


Anledningen till att jag inte har skrivit är väl för jag varit orolig nåt skulle hända. För när jag vill att nåt ska hända med mig så mycket så förstörs det förr elr senare.

Att folk sen sitter snackar skit bakom ens rygg bevisar bara på hur avundsjuka folk är. Men dem som snackar massa skit som en sa till mig pratar oftast om sig själva.


jag ska göra ett nytt ultraljud den 20/1-2012.Och jag längtar verkligen redan dit så man får se den lilla igen, men helst av allt vill jag faktiskt den ska vara ute nu....även hur orolig och rädd jag är för förlossningen som komma skall.

Men är väl bara att härda ut och andas......jag klarade det sist och kommer klara det igen.


Man måste tro på sig själv och tro på hur stark man egentligen är även om man inte vill medge det.

Kommer ju flytta tillbaka till helsingborg igen men vill helst ha med dottern......men hon vill inte byta skola och så tror jag att hon är lite rädd för sin pappa och vad han ska säga. För sanningen är den att han är nogd en våldsammaste människan jag känner.

Men om 3 år får min dotter bestämma själv vart hon vill bo och jag vet hon vill komma och bo hos mig och dörrarna är öppna för henne när som helst.


Man ska respektera andra och lyssna på vad andra vill och inte bara lyssna på sin egen vilja!  

Ovido - Quiz & Flashcards