Alla inlägg under maj 2014

Av Emilie Larsson - 29 maj 2014 07:18

Varför är jag så dum och litar på folk när dem bara ljuger och ljuger och ljuger, en sak jag fick reda nu på morgonen där brast det jag har ingen tillit till mänskligheten.

Jag skulle lika gärna kunna bo ute i skogen själv och dö i ensamheten där. Då slipper man fan bli sårad gång på gång.


Och är fan ingen ide ta upp saker med personen/personerna det berör får ingen jävla förståelse ändå och ingen som bryr sig hur jag känner eller om jag är sårad.

Nej för jag kan väl tydligen inte bli sårad jag är så jävla ledsen nu så snart ger jag , jag ger bara upp.

jag orkar inte med mer att folk bara ska såra en och såra en just för att man kan. jag vill bara vara ifred...........ingen behöver låtsas om som att dem bryr sig om mig om de bara kunde säga sanningen hur dem fega jävlarna känner ist!!


Men nej jag får inte säga vad jag känner för är ändå bara jag som gör fel och säger fel hela tiden. vad jag än anser att folk gör för fel mot mig så vänds det om som att det är jag som gjort något fel. Och är så jävla trött på allt!!

Av Emilie Larsson - 17 maj 2014 21:30

Känner mig en aning deprimerad ikväll, tänker och tänker och det vissa säger till mig många ggr om, vill tro på det men mitt huvud vill inte få in det utan bara kastar ut dem orden igen precis som att ord jag inte tror på inte vill stanna kvar där.

Ibland undrar jag varför säger folk så fina saker och bara ljuger för mig. Kan dem inte vara människa och säga vad dem egentligen tycker om mig.

Vet inte vad som hänt men jag tror det beror på en sak som hände, innan dess trodde jag på allt efter det började jag att tveka på allt jag hör och vet inte vad jag ska göra åt det. Berättar jag det för vem som så får man bara höra hur besviken och förbannad jag gör vissa, men jag kan inte hjälpa att jag känner så här.


Lärt mig nu de senaste månaderna att berätta exakt vad det är, är inget jag kan göra så jag håller allt inom mig.....

men prata om hur jag känner kan jag göra.


eller har det med att göra att jag känner jag inte känner mig omtyckt, eller att jag inte tycker jag är nåt att älska alls.

för mig är handlingar mer betydelse fullt än ord......

Av Emilie Larsson - 12 maj 2014 21:57

Idag var det dags för tingsrätten och tänkte berättade lite ingående om den när jag har det färskt i minnet, har dock inte så lång varigt minne.

Först innan det började fick man mejl av min jurist där, H advokat hade mejlet om att dem yrkar på växelvis boende i andra hand med tanke på att det var lite löst att kunna yrka på ett boende just nu ;)

Då skrev jag tillbaka javisst men då ska det också ske i linköping.

Och att vi går också med på det om de lägger ner boende frågan vilket de gjorde.

så att sitta säga man är orolig och sedan gå med på att lägga ner boende frågan hehe nej det låter inte logiskt :P


sedan började tinget, jag var där och så var medlingsmannen vi hade som satt bredvid mig.

H advokat läste upp hans yrkande och min jurist läste upp att jag bestrider allt förutom växelvis boende.

sedan att han skulle ha vårdnad om lukas också, eh? nej skulle inte tro det inte förrän han skärper sig slägger sin aggression och koncentrerar sig på barn och anstränger sig lite ang med lukas.


sedan läste medlingsmannen upp där både H och jag har skrivit på att vi ska ha trevlig och mjuk ton till varandra, det var då han också läste upp en sak som H hade skrivit till mig som inte alls var trevlig och ordföranden frågade H om han tycker att man ska fråga så.......svar från honom ja då händer ett mirakel fortare :)

var mycket tvekande från hans sida :P


sen var det en massa lögner, bla att när han pratade med dagis att dem frågat honom vart mikaela är? haha hade dem undrat det hade dem för fan ringt upp mig och menar det varje gång mikaela varit borta från dagis så har jag alltid......alltid ringt till dem.

Ordföranden vände sig till mig och frågade och fick säga som det var att han ljög om det, och det kan dem lätt kolla upp. 

så dem tog tillbaka yrkanden om lukas vårdnad och om barnens boende, vilket jag är över lycklig över för alla mina barn betyder allt för mig........utan dem finns det inget liv att leva <3


jag vann igen hahahaha, äntligen kan jag börja vara lycklig utan en massa problem och saker att oroa mig för :)



Av Emilie Larsson - 9 maj 2014 04:51

Varför kan inte saker bara hända som jag vill nångång?

Finns saker jag vill ska hända som aldrig kommer hända i mitt liv, att få en viss typ av uppmärksamhet eller att bara känna att man finns till.

Jag är så rädd att jag kommer förstöra allt som jag alltid gör. jag kan aldrig göra nåt rätt, allt jag gör blir fel och allt jag säger blir fel, så hur kan jag inte undvika att förstöra allt?

Jag är ingen bra människa det vet jag, och inget jag behöver höra från någon heller.


Sedan är det snart dags för tinget, och jag hoppas inte dem går in för mitt ex sida även att vi körde över han sist.

men jag är rädd han kan få boendet och då kommer det kännas som någon försöker mörda mig och ge mig en långsam plågsam död. varför kan han inte bara släppa allt, han bryr sig inte om barnen speciellt mycket.

och barnen är mitt liv, jag är rädd för hur jag kommer må om jag förlorar boendet :/

Av Emilie Larsson - 6 maj 2014 07:14

Då får man ta och ställa sig på vågen på tisdagar istället då jag inte var hemma och kunde vägen mig igår på morgonen.

Men verkligen underbart att jag började på 93 och idag väger jag 89,6 håller det på i denna farten då kommer jag blir jätte nöjd och detta får mig bara att kämpa ännu hårdare med dit jag vill :)

Det var inte igår man vägde under 90 så det känns hur jävla underbart som helst :)

men men har 39, 6 kg kvar :)

ha en underbar dag alla :)

Ovido - Quiz & Flashcards