Alla inlägg under oktober 2013

Av Emilie Larsson - 28 oktober 2013 18:35

Då hade man det där mötet hos socialen ang vad exet har sagt till dem. bla att Lukas var röd i rumpan och att jag glömt salvan hemma, han såg det när han skulle byta blöja. Nej han har aldrig bytt blöja och nej han var inte röd i rumpan så det behövdes någon salva men jo jag bad han snällt att köpa ny salva, lätt hänt man glömmer saker när man reser bort, händer alla!

En annan sak att jag svimmat vid flera tillfällen, lögn det med har svimmat engång.....och sa det till henne på soc att som han har hållit på att bråka och jävlas klart jag blir uppstressad och att det kan ha varit orsaken.

En tredje sak, att mikaela har på sig fel kläder?? asså jag vill mikaela ska vara varm och inte frysa ihjäl. overall är inget fel att ha nu.....och inet barn svettas i , i detta väder.

sa till henne att jag har overallen som hon har på si nu och nejd et var inte 17 grader ute i början av oktober skär lögn där med.

En fjärde sak att han erbjudit sig köpa hostmedicin till mikaela men att jag nekat han den hjälpen hahahaha.....det var nog absolut det dummaste av alla påstående ja hört. Sa till henne varför skulle jag göra det? det är ju bara sjukt påstå en sådan sak ens.


Fick nog och berättade hur han varit mot mig sista tiden......alla kränkningar, trakasserier, sexuella trakasserier, ofredande.

Sa till henne jag är trött på allt samt alla hoten han kommer med, jag känner det är hot och berättade om hans planer att han vill fixa in barnen på familjehem med. ochd et tyckte hon var bra jag berättade då dem inte har nåra sådana planer.

Men hon höll med om att sådant här tar på psyket.


sa också att jag föreslagit att vi ska prata om problemen han känner han har hos familjerätten, men han vägrar ju gå dit......då är något fel.

och till slut berättade jag om när hämtninen av mikaela skedde i växjö i söndags......att ja pratade lugnt med hnom hur hon haft det.......30 sek efteråt blir man attackerad att mikaela är röd i rumpan, han är vän med sjuksköterskor .....han har tagit bilder på hennes röda rumpa. ja smörjer inte mikaela alls.......nej då!

Han bröt ner mig totalt i söndags......inte för jag är orolig men just för att ja orkar inte med detta bråket längre??

Och snart ska han komma hit ha umgänge med mikaela en lördag- söndag.......och ja måste erkänna ja är livrädd för det. Så livrädd jag mår illa, livrädd den dagen ska komma han bryter ner mig så totalt jag inte har ork ta mi upp igen. jag hoppas verkligen min äldsta dotter kan vara här hos mig.....hade gärna haft min älskling här men han jobbar ju så har förståelse för det. 


Vet inte hur jag ska ta mig igenom den helgen, jag bara vet inte......har bara sådan jävla ångest   


Av Emilie Larsson - 24 oktober 2013 10:45

Redan torsdag, vart tog veckan vägen? Och killen har jobbat natt....måste säga att enligt mig är det de drygaste dagarna han kan jobba med tanke på att man får sova själv då, ingen som håller om en.....och man får spendera dagarna själv.

Men jag vet han är super nöjd han fått förlängt på jobbet och jag är glad för hans skull och hoppas det kanske kommer leda till något fast.

Jag vill inte tänka i själviska banor men när han sa han kanske kommer jobba vid jul då vart man dock lite ledsen....vill ju helst spendera jul med honom. Men måste han jobba så måste han ju.

Vet han älskar mig, bara jag som är osäker på mig själv ibland.....känner mig själv och undrar ibland vad det finns med mig man kan älska?

Och JA har inte världens bästa självförtroende. Känner mig faktiskt lite låg med, med tanke på att vi ska åka tillbaka till mig imorgon....killen ska ju följa med men på söndag vet jag ju att då måste han åka hem igen.....och känslan jag vet jag kommer få av att sakna honom gör ont bara jag tänker på det. Vill inte vara ifrån han alls, det är ju här jag känner mig trygg.

Aldrig känt mig så här trygg, älskad av någon innan och detta tänker jag inte släppa för nåt i världen.

Enda jag är orolig för är att mitt ex kommer hålla förstöra för mig/oss. Vet ju att det är var #:e helg som gäller i växjö ang umgänge. Och går ju som sagt inte prata med han om byta mötes plats allt för att jävlas. 

Men ska han ha umgänge med Lukas sedan, och det kommer till kritan vi kanske pratar om att bo ihop så kommer jag vilja ge förslag om att byta mötes plats.

Allt för att det ska bli det bästa för barnen och inte för oss.

Älskar min älskling över allt och önskar oss ett så bra liv som möjligt ;) är vi bara tillsammans vet jag att vi kommer få det!

Av Emilie Larsson - 18 oktober 2013 14:51

Har det blivit fredag idag och kan ju inte påstå man längtat till denna veckan......då killen kommer jobba en hel del och kommer sakna han som fan :/

Idag har jag fått lite gjort.....städat hallen, fixat iordning i ett skåp ;) samt nu håller jag på med all disk....och ska inom kort laga maten med....men kan ju dock inte skriva vad det blir för mat om nu killen skulle läsa detta innan vi äter hehe =) så får bli en överraskning för alla ;)

Blir väl ta några cider ikväll med till bla idiol och som vanligt hejar man på Gabriel, Kevin och sandra. 


Är väl ingen hemlighet jag gillar att fixa iordnng så att det blir fint ;) Badrummet blir nästa projekt. 

ska bli en riktig mys kväll i kväll och som jag älskar ta hand om min man, och min nuvarande uppskattar alla fall allt jag gör och förhoppningsvis är ;)

så nu får klockan snart bli 18 igen så jag får krama om honom och berätta hur mycket jag älskar honom och att det är han jag vill vara med livet ut <3

Av Emilie Larsson - 17 oktober 2013 13:15

Ja då har man nu varit i fagersta i 3 dagar och  trivs som fan här.....är ju med en jag älskar och det märks han älskar mig ;)

Känner mig älskad, trygg och lyckligare än någonsin. 

Han är helt underbar på alla sätt och vis inte bara mot mig utan barnen med. Känner att detta kommer bli börja på nåt stort och vårat liv har precis börjat ;)

Blir bara mer och mer kär för varje dag som går även om han är lite svår väckt  ( ja jag har slutat ens försöka haha )


igår var vi även hälsade på hans pappa en sväng det var jätte trevligt få träffa han med. 

mådde väl inte helt bra igår när en viss person höll på smsa hela tiden......gnällde om det ena och det andra som vanligt. så var lite ledsen medans killen var iväg en sväng. vill bara att detta ska bli bättre , vill bara leva mitt liv vara lycklig med andreas utan nåt bråk. varför kan folk bara inte låta oss vara lyckliga för att vi nu har hittat varandra och vill leva ihop med. 


hoppas allt blir bättre med tiden.....

Av Emilie Larsson - 9 oktober 2013 11:16

städning, städning jo va kul eller nää ;)  vill helst ha det fint när jag ska åka bort men är ju inte förrän måndag så ja lär väl hinna bli smutsigt till dess men då får man väl bara städa igen ;)

på måndag åker man till linköping och ska möta upp sin underbara pojkvän kan inte längta mer än vad jag redan gör :)

han är så underbar på alla sätt och vis och underbar mot mig.

när man pratar med han i telefon hans röst är så man smälter och jag blir glad av att bara höra han skratta. mår han bra så må jag bra.

Detta är verkligen en sådan kärlek jag alltid letat efter men trodde dock bara den fanns i fantasin men det bevisade han att den även finns i verkligheten. kommer vårda denna kärlek och kämpa för den varje dag och visa hur mycket jag uppskattar den. ja jag skulle kunna sitta här prata om han hela dagen blir så otroligt glad bara jag tänker på honom :)

min älskling jag älskar dig så vansinnigt mycket <3


och nu ska jag äntligen ta itu med min vikt med mår så bra så jag känner jag kan ta itu med den, och tandläkaren var jag hos igår och kände en sådan positiv energi att nu kommer allt att lösa sig till det bästa. Är ju dyrt men det är något jag ska prioritera för något som måste göra som inte kan vänta längre.


ja jag kan nog äntligen säga jag är så förbannat lycklig :D

Ovido - Quiz & Flashcards