Alla inlägg under januari 2014

Av Emilie Larsson - 24 januari 2014 21:08

har aldrig tänkt det på detta viset.....

att man kan använda en blogg att få ur sig saker men var en som sa att man kunde gör det

så ja här kommer det :)


Börja med att jag älskar mina barn väldigt mycket, dem betyder allt för mig. Skulle dö utan dem!

Vänner ja vänner ja.....jo visst jag har en del men tyvärr inte så många som jag trodde jag hade ifrån början.

Men jag är glad jag har dem jag är för dem är faktikt ärliga vänner.....dem som inte hört av sig på väldigt länge kan fortsätta i den banan......ja jag skriver som jag känner!


Mitt liv är väl inte det bästa och det vet nog inte flesta av viken anledning.

Jag är bara så trött gråta framför mina barn, gråta när jag ska gå lägga mig sova. Inte meningen man ska gråta sig till sömns 5 nätter av 7 varje, varje vecka!

Inget jag berättar för folk men antar de som läser detta får reda på det nu.

har även haft mardrömmar om mitt ex , varje gång dem drömmarna kommer är det att han ska göra illa mig på ett eller annat sätt så ja kan vara därför man är lite hispig och nervös när han ska vara här på umgänge.


jo har sagt jag inte kommer ihåg mina mardrömmar för en del men det gör jag vill bara inte berätta om dem.

Jag känner på mig nåt hemskt kommer att hända jag vet bara inte vad och det gör mig stressad och oroad.


Jag vill höra saker för att få dem bekräftade , jag kan inte gissa mig till saker vad folk tycker och tänker....jag är bara människa.

Ibland säger handlingar mer än ord....


Att en viss människa säger hur sårad den blir när man inte har med sonen till mötesplatsen men sedan är här på umgänge i ca 26 h, 23 h av dem bryr han sig inte om sin son ett dugg.

Där har man ett exempel att handlingar säger mer än ord.....


Jag är jätte lycklig så förbannat lycklig men jag vill att vissa saker ska hända.

känslor ska synas och ord ska höras.  verkar bli mindre och mindre av den varan.

Blir man trakasserad stup i ett är det svårt koncentrera mig på hur lycklig jag är.


Men vissa människor försöker peppa upp mig och inte göra så jag ger upp......dem människorna är guld värda.


Av Emilie Larsson - 24 januari 2014 13:48

Sitter här och fryser som ett asp löv nästan och väntar på mikaela snart ska vakna så vi kan ta en sväng in i duschen och värma oss.

Hänt en hel del på sista tiden, igår var jag nära ett sammanbrott och visste inte om jag skulle orka mer ens.

Fick man också 2 st samtal som gjorde att det blev lite ljusare för mig.

Vet att mitt ex planerar att göra så jag aldrig mer kommer få se barnen eller ja åtinstone är ju bara henne han bryr sig om, nåja påstår han i alla fall.

Man kan inte bry sig så mycket om man vill ha henne på familjehem.

På tisdag ska man till västervik och göra en sak, jag är mest bara orolig över hur mycket värk man kommer få efteråt, är bara en del personer jag berättat det för som jag verkligen kan lita på för vem vet kanske måste ha någon sedan prata ut med.....och nej vill inte sitta prata med en helt okänd människa.

Kommer ju ha en väldigt go vän hos mig måndag-onsdag så det känns skönt :)


Blir bara så förbannade på socialen, ja bara för att min ex vill hämnas och att jag ska ha mer kontakt med socialen för jag inte har nån kontakt med mina barn enligt dem. jag vet nån som bara sitter skrattar just nu men han ska snart få veta vem som kommer skratta sist.

Allt detta har inte med barnen att göra utan att såra mig lika mycket som jag sårade honom typ.......är så lågt av en människa att såra nån med flit och att han vägrar skaffa sig ett eget liv och leva på andras är så jäkla löjligt.


Jo kan erkänna att jag är nervös och orolig han ska lyckas med sina planer för jag vet hur bra han är på att ljuga, han ljög ju för mig i ca 3 år och gick på det varje gång.

Snart familjerätten och jag ska ta upp precis allting där som jag har i huvudet just då.


Bara nervös han en dag kommer få boendet av barnen och då kommer barnen inte få ett bra liv alls, bara rädd han kommer straffa dem för nåt jag gjort. För det är sådan han är tyvärr och det vet många i min närhet med :/


allt jag vill ha är ett lugnt och sansat liv utan masa bråk och tjaffs och trakasserier ifrån honom.

så lycklig jag och barnen hade varit då.

om han inte bryr sig om dem kan han lika gärna låta dem vara!

Av Emilie Larsson - 14 januari 2014 23:42

Hur mycket och länge ska en människa stå ut med att bli ner tryckt i all skit?

Visst jag har mycket ork, men känns som orken och lågan sakta kommer till ett slut. Alla ord fastnar jag får höra och ta fastnar som en loppa. En loppa som blir allt större och större för varje ord som sägs.


Ja jag är en dålig mamma för jag gör si och så och han har alltid rätt och kuskapen om allt. Tydligen mår jag inget bra heller och kan därför inte ta hand om barnen. vem är det som gör att jag inte mår bra då??

Jag mår så jävla bra när jag inte hör från honom eller måste ha kontakt med honom.


Men sedan blandar han in barnen i allt bara för jag ska vara nära honom. Jag mår så illa vill bara spy när jag ser honom.

Han är en sådan äcklig och falsk människa, och lögner är det han överlever på.


Jag är en snäll människa men jag kan oxå vara någons värsta mardröm om så skulle behövas, och det kommer snart behövas och kommer oxå snart att hända.


Helvetet är nära!

Av Emilie Larsson - 9 januari 2014 18:19

Fick tiden idag när jag ska vara hos tingsrätten och måste bara säga det jag blir bara mer förbluffad, irriterad och förbannad hur staten skriver sina jävla idiotiska regler och lagar!!

jaha nu är den ända som ska komma till tinget personligen är jag för dem andra inte kan ta sig råd att att sätta sina feta arslen i bilar och tåg och åka dit!!

Nej nej dem ska få sitta i varsin videolänk och jag ska sitta där som en dum jävel prata mot tv apparater eller hur fan det går till.


Detta är oaccebtabelt.....ska jag komma dit personligen ska väl ändå alla andra jävla idioter det??

Men nej det är bara den ensamstående mamman som ska sätta sig på tåget och dra med sig 2 små barn ända dit!!

för jo man blir vääääldigt rik på mammapenning....ojoj!!


fuck alla jävla nya regler.

ps.JA jag är förbannad!!

Av Emilie Larsson - 8 januari 2014 18:28

Framtiden ser rätt bra ut.

Vet vad jag/vi vill göra nu.

Vårt gemensamma barn ska vänta, och vi har flera år på oss ;)

kan koncentrera mig på vikten, att vi blir sammanboende och plugg ;)


Känns som våra liv kommer bli helt underbara bortsett från vissa människkor som kommer försöka jävlas för oss. Men vet vi kommer klara det så länge vi är tillsammans ;)


Kan ärligt säga längtar redan efter detta livet :)


Ovido - Quiz & Flashcards