Alla inlägg under september 2011

Av Emilie Larsson - 14 september 2011 02:52

Inte bloggat sen först, när jag skaffade bloggen. Känns som allt bara står still.

Har känts som ingenting händer i mitt liv, allt känns så ensamt.



Längtar till mina operationer görs, till min kille kommer flytta till mig och hoppas bara inte han hinner ångra sig, tills vi flyttar dit dottern bor så hon kan bo permanent hos oss.


Men jag fattar mig inte på allt folk, varför måste folk hitta på en massa saker ljuga?

Mitt ex tjej sa att mitt ex sagt att han vill gå till familjerätten och prata men att jag inte har velat det?

Varför hitta på sånna lögner, nu har jag skrivit till han 3 ggr ang familjerätten men inte fått något svar. Så den 26:e kommer jag ringa min advokat ta upp detta istället för nu är jag rätt ut sagt trött på detta.


Hon bor hos sin farmor igen hela tiden han får underhållsstöd för vilket anledning?

När vi flyttar till orten min dotter går i skola hos då så kommer jag kräva att hon ska bo hos mig ist, varför ska hon bo hos nån hon inte vill bo hos? Men runt den tiden så får hon själv bestämma så det ska bli skönt.


Och min syrra blir allt mer sjukare i huvvet nu tror hon att hon ska bli vän med mitt ex samma svin som misshandlade mig. Jag är bara lycklig jag slipper tycka om allt hon gör och säger längre. Allvarligt vem friar första gången man träffas?? Jag tycker dock det är överdrivet, jag och killen har varit ihop i 2 år nu jag längtar tills vi kommer gifta oss men ingen av oss har bråttom dit.


Min syrra sa att hon blev psykiskt sjuk för hon vart misshandlad av sitt ex men vadå bli riven av sitt ex tjej och att min systers ex tog tag i henne och skakade henne lite......blir man psykiskt sjuk av sånt då tål man fan inget. Och att hon sen inte mådde bra och inte tog hand om sin son, sitta ge han kokta lasagne plattor med ketchup och låta han ta hand om sig själv som 6 åring det är bara helt patetiskt, hon gick inte ens med han till hans förskola.

Jag är bara glad socialen tog honom ifrån henne för hon vet inte hur det är att vara en mamma. Tycker han har det bättre där han är nu.


Med denna dagen blogg vill jag nu avsluta med att jag älskar min kille, min dotter och alla mina vänner som försatår vad vänskap betyder, plus min familj med =)))


Tänkte oxå skriva till grannkommunen här jag bor och höra om jobb där med, jag orkar inte sitta hemma och inte göra nånting....blir snart GALEN!!!!!


Jag skriver vad jag känner och tycker.....vissa ksnke inte gillar jag pratar om andra men det är fan min blogg skriver väl va fan jag vill. De som inte gillar det kan sluta läsa detta och läsa nån gräslig novell om äkta förevig kärlek som bara är trams och aldrig händer i verkliga livet och sitta fantisera!!!


ciao for this time..........



Av Emilie Larsson - 9 september 2011 03:15

Då är man också ny här på bloggplatsen, säkert som många andra. Här ska jag skriva om mitt liv, min vardag.....typ allt som händer i mitt liv.


Kommer nog nämna vänner, folk som är falska, min kärlek till andra och mina problem.

Kvällen har väl inte varit helt okej, min syrras kille har hållt på skicka massa trakasserande sms. Men jag kommer inte svara på dem mer utan skita i det. Ska snart byta nummer endå.


Hänt en del nu sista tiden, börjar faktiskt bli trött på folk i min omgivning....det visar sig bara att jag har fler och fler falska personer runt om mig.

För ett par dagar sen var jag tvungen polisanmäla min egen syrra....min syrra?? kan ni ens fatta det?

Tydligen hade hon gått in på mitt konto bestämde sig för att ladda sitt kontantkort från min bank?? utan min tillåtelse?? helt jävla otroligt!


Visste ju inte säkert att det var hon, men jag hade mina misstankar....andra som visste min kod var ju min kille och min bästa vän och dem litar jag på till livet.

Nästa dag, ringde jag givetvis min bank och tog reda på vilket nummer det hade laddats till. Och vems nummer är det om inte min syrras. Går inte beskriva ilskan som for igenom hela kroppen.


Hänt massa annan skit mellan oss, hon skulle även hämta sin katt men kom med massa ursäkter om att hon inte hade råd komma och hämta henne.

Höll på säga de betalade 5000 kr i el, trodde inte på henne gick in på hennes bank kollade vad de handlat. De hade handlat på expert för nästan 1500......fick reda på senare de vart och köpt varsin mobil istället för att hämta sin djur som hon har ett ansvar gentemot.


Hennes katt sa hon senare hon egentligen inte ville ha, och det kunde hon sagt tidigare.

Hon har ljugit mig rakt upp i ansiktet och att hon sa ska gå in och stjäla pengar på min bank var droppen.


Men dem håller på och ljuga för hennes kille håller på säga att det finns ingen laddning på hennes telefon och jag menar min bank ljuger inte??

Man kan hur lätt som helst radera bekräftelsen man får om påladdning till sin mobil, och sedan sitta säga man inte ser att nån laddning har blivit påfyllt.


Lögnare lögnare lögnar vad ska man med sånna till i sitt liv?

Ska ringa min bank och be dem skicka hem papper på vilket mobil nummer som laddats så jag har det svart på vitt.


Annars imorrgon händer väl inte speciellt mycket, ska åka hem för är hos min syrra nu...min andra syrra som är vettigare   


Vi hörs, syns och kanske ses   

Ha en god morgon, för är ju faktiskt det nu!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards